meriamopmalta.reismee.nl

Hoi vrienden & familie.

Zoals jullie waarnschijnlijk al weten vertrek ik aankomende zondag voor 12 weken naar Malta. Ik vlieg om 13:00 vanaf schiphol, gelukkig zwaaien mijn lieve ouders, zus en vriendje me uit. Hier ga ik de ervaring aan om op mezelf te wonen in het buitenland. Maar natuurlijk ben ik hier voor mijn buitenlandse stage, ik ga hier stage lopen op 'Noddy's Childcare Centre' ben dan ook heel erg benieuwd naar mijn stage plek. Op malta ga ik ook naar school hier volg ik een Engelse talencursus waar ik 15 uur aan moet voldoen. Ik hoop dat ik het Engels snel door heb dat ik het kan spreken alsof het Nederlands is, want ik vind het toch behoorlijk spannend om straks alles in het Engels te moeten.

Natuurlijk ben ik nu druk bezig met de laatste dingentjes, ik moet nog zooooooveel kopen. Ik heb echt het gevoel dat ik de helft ga vergeten. Het is ook zo lastig om in te schatten wat je allemaal bij je moet hebben voor 12 week, vooral omdat je ook niet weet wat Malta voor producten heeft als mijn spul op is.

Tot in November!

Byeybe,

Reacties

Reacties

angela

succes lieverd! gaat helemaal goed komen! & ik hou alles bij !
tot snel
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

wendy

heel veel succes en veel plezier je kan het :)
xx

Coby ter Horst

Super hoor dat je dit onderneemt, heel veel succes.

anouk

Hee meriam,
Super leuk dat je dit gaat doen!
Ik ga je zeker volgen zodat ik nog een beetje meer terug denk aan de geweldige tijd die ik daar heb gehad!
Maak er een top tijd van want zoiets ga je nooit meer vergeten!
En maak je niet druk om dingen die je nog moet kopen want bijna alles is gewoon daar te koop!
Drink maar lekker wat cocktails op mij in het leuke paceville! :)

janny Wilting

Heel veel succes het lukt zeker een.i
Ik ga je zeker volgen liefst oma

Joop en Gerry

Meriam,
Succes met de laatste voorbereidingen. Je gaat vast heel veel leren. Goeie reis en we gaan jou volgen! Liefs.

Leonie

Meriam, heel veel plezier op Malta! Je gaat vast veel leren, en dat Engels heb je zo door. (Ken je de grap van die Italiaan die naar Malta ging? Vertel ik nog wel een keer.).
Verder een tip voor het pakken: bijna (echt bijna) alles is te koop. Ook op Malta, en anders bestel je het gewoon via internet. Veel plezier!

Gerry

Hoi, Meriam,
Stoer hoor wat je tot nu toe gedaan hebt.
Vandaag weer allemaal nieuwe ervaringen op doen. Wel heel leuk en spannend.
Wij hebben een Grieks meisje in huis die deze week ook op kamers gaat en in Utrecht naar school. Zij vind het ook allemaal spannend. Vandaag moet ze haar dingen regelen voor de school en het wonen in Nederland, wat een toestanden zeg. Die heb jij natuurlijk allemaal al gehad.
Nou Meriam, Ga genieten en een dikke knuffel van ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!