meriamopmalta.reismee.nl

Internship

Hello Everybody.

Vandaag had ik om 10:15 een afspraak met Simon, ik zou dan op school moeten zijn om vervolgens naar mijn stage te kunnen gaan. Ondertussen was het al 10:35, en werd al een beetje bang dat ik niet goed had opgelet met de tijd/dag maar hij kwam!

Zo hij pakte de auto en gingen samen naar Noddy's kindergarten, op het moment dat we er heen reden met de auto had ik het idee dat ik dit nooit meer zou terug vinden. Maar het probleem is in Malta alles buiten de grote weg dus in de smalle straatjes is voornamelijk eenrichtings verkeer dus hij was al verkeerd aan het rijden.

Aangekomen bij Noddy's, liepen we naar binnen en werd ik begroet door een hele aardige vrouw. Met zijn 3e gingen we in haar kantoor zitten om even wat dingen te bespreken, hier kwam aan de praat wat ik zou gaan doen. Mij is verteld dat ik eerst op elke groep terecht kom van de leeftijden die ze hebben, dat is super leuk want op die manier krijg je nog meer ervaring en uitdagingen! Ik vind het wel echt heel eng, dit komt gewoon omdat ik zoveel wil vertellen maar je weet het nog gewoon niet te verwoorden in het Engels. En zoals jullie waarnschijnlijk allemaal weten praat ik graag, vraag ik graag dingen etc.

Toen ging ze me even rondleiden door het gebouw, en is klein maar super gezellig. Er waren nu nog niet zoveel kinderen maar dat was de reden van summerschool, in september zullen alle klassen vol zitten. Was al direct verliefd op de kinderen toen ik ze zag, dus het zal vast wel goedkomen maar het heeft tijd nodig.

Er werden mij een paar regels verteld. Éen ervan is dat je altijd het hekje boven en benden van de trap dicht moet hebben, dit spreekt voorzich. De voordeur moet altijd op slot zijn, zelfs wanneer een ouder een kind ophaalt moet je het laten wachten voor een gesloten deur. En als laatst, ik moet shoppen. Alle korte broekjes die ik heb zijn te kort.. dus dat word nog wat om een goeie te vinden. Want ben eerlijk gezegd niet van plan om elke keer in mijn lange broeken heen te gaan. Of ik moet wat jurkjes kopen, dat zou ook vast kunnen.

Mijn uren kloppen ook niet die ik daar moet stage lopen, volgens Simon moet ik in 4 dagen tijd 32 uur stage lopen. Dat is mogelijk, maar als je al even kijkt in dat ik in Nederland 3 dagen stage loopt wat onmogelijk is om dan 32 uur te behalen omdat het niet mag. Zoekt hij nu uit wat mijn uren zijn, gelukkig heb ik mijn studiegids van huis meegenomen en staat daar in miniumin van 20 uur maximum van 24 uur! Het probleem was namelijk ik loop per dag 5.5 uur stage van 08:30 tot 15:00, als je dit keer 4 doet kom ik maar op 22 uur daarom zou ik de vrijdag voor school ook moeten stage lopen. Maar dat ga ik nu echt niet meer doen! Als hij me dat wel wilt laten doen, neem ik zelf contact op met mijn docenten op school.

Verder hebben we dinsdag direct een uitje naar een aquarium hier in Malta, super leuk. Doe je ook dingen die je zelf niet snel had gedaan!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Je vader

Dat begin goed, al een mond vol bij de aanhef in het Engels.
het volgende verhaalte schrijf je in het engels?
Hele leuke ervaring denk ik zo over Malta te reisen.
Fijn dat je het naar de zin hebt zoals het aanhoort.
De uren kom je vast wel overeen/heen.

Groetjes je vader

Esmee

Snap dat het lastig is in het Engels maar dat wordt vanzelf wel beter nu je daar bent.
En je broekjes zijn te kort? Dus dat wordt shoppen, haha! Leuk hoor.

Kus van Esmee

Jeanette Habing

Ha ha, de weg naar Noddy's vindt je vast wel. Fijn dat de eerste indrukken van je stage bij Noddy's zo positief zijn en dat je bij alle leeftijden die ze hebben mag meelopen. De uren kom je inderdaad vast wel uit.

Groetjes en een dikke knuffel van je moeder.

Eva

Leuk al die verhaaltjes hihi! Ik ben blij voor je dat je een leuke roommate hebt en dat je zin hebt in je stage. En shoppen vind je ook niet erg toch? Geniet er van lieverd xxxxxx

Michelle

fijn dat je het naar je zin hebt schat! 80 dagen zijn zo voorbij dus geniet er maar van en doe goed je best op je stage

veel plezier schat!!

Janny Wilting

Wat leuk om op een summer school te gaan werken.En het niet zo groot dan leer je de kinderen snel kennen.En de uren daar kom je vast wel uit.Heel veel succes en je schrijft erg leuk. Veel plezier daar en genieten van alles liefst je Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!