meriamopmalta.reismee.nl

Friday, weekend and now.

Hai volgers,

Afgelopen vrijdag zou ik samen met Iris een gesprek hebben met Simon op school, dit gesprek stelde eigenlijk niet zoveel voor. Hij vroeg aan ons hoe de eerste stage week bevallen was en of ons appartement bevalt. Snel waren we dus al weg bij het gesprek, maakte mij niet zoveel uit want ik was de hele middag vrij! Wat dus eindeijk toch niet zo was, ik ben verander van Engels niveau ik zit nu op B1.1. Waardoor ik dus gezellig op school zat tot half 7, eigenlijk vond ik het niet zo erg want nu zit ik samen met Iris en een van de Nederlandse jongens in de klas.

Zoals we proberen vol te houden gaan we elke vrijdag uit, want ook op Malta mag er gefeest worden. Ik had er echt geen zin in en ging met behoorlijke tegenzin naar paceville om uit te gaan. Maar na één uurtje was die gedachte al weg, door me gezellige vrienden. Wat dus weer een late avond opbracht tot een uur of 5.

Het weekend hebben we niet echt heel bijzonder ingevuld, we zijn zaterdag en zondag lekker wezen zwemmen in de zee, maar niet te vergeten ook zonnen. Want ik wil bruin terugkomen! Helaas is zondag onze grote vriend lek gegaan, we hadden een super grote walvis gekocht voor in het water. Nu durfde ik ook echt te zwemmen in de zee, aangezien veel weten van me angst over vissen en dingen aan me voeten. Maar..... hij word geplakt!

Maandag had ik nog een dagje vrij, maar wel een super leuk dagje vrij. Er was vandaag een van onze Nederlandse meiden jarig. In de middag ben ik dus eerst heel volwassen samen met de jongens boodschappen gaan doen, voor aankomende dagen en avond eten! Ik leer wel volwassen worden in Malta haha. Rond een uur of 4 ben ik samen met de jongens naar Sofie gegaan, we wouden namelijk een taart gaan bakken voor Annemarie. Super leuk om te doen, en de taart was voor ons gevoel goed gelukt. Om 20:00 was Annemarie terug van stage en zijn we met heeeeel veel balonnen, spetterkaartjes en de taart naar haar appartement gegaan. Ze had niks doorgehad, en vond het super lief van ons. Voor haar verjaardag zijn we daarna lekker uit eten geweest!

En ja vandaag, begon me stage week weer!

Oja! Na twee week tijd hebben we eindleijk uitgevonden hoe de tv werkt, wat zijn wij gelukkig. We hebben nickelodeon, disney channel, cartoon network, MTV en natuurlijk andere rare/aparte Malteese zenders haha.

Tot snel xxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

janny wilting

Hallo meisje het gaat goed met je leuk weer iets van je te horen.De tijd gaat snel je bent al in de derde week,Zo te zien kun je daar fijn zwemmen en zonnen je bent al aardig bruin.En de stage foto met de kindje is erg leuk.Leuk dat jullie taart gemaakt hebben voor een vriendin die daar jarig was. Het gaat je goed af met alles. Ja je moet nu alles zelf doen. Je bent daar al aardig thuis lees ik. Veel succes met je stage. En geniet want de tijd gaat snel. We denken aan je liefs je oma.

Jeanette Habing

Altijd erg leuk om weer een verhaal van jou te lezen meisje. Fijn dat je met Engels weer een groep hoger bent gekomen en dat je nu samen met Iris en de andere Nederlandse jongens les hebt.

Erg lief van jullie dat je iets bijzonders hebt gemaakt en op deze manier de verjaardag van Annemarie hebt gevierd. Voor haar een verjaardag om niet te vergeten.

Uitgaan heb je dus nog niet verleerd, of het nu in Emmen of op Malta. (Ha ha, geniet er maar van meisje want voor je het weet ben je weer thuis).

Ik dacht dat je wel wat slimmer zou zijn, een televisie waarvan je na 2 weken pas begrijpt hoe hij werk, dat is echt om te lachen. Maar aan de andere kant dan heb je het ook niet gemist televisie kijken.

Zo weer genoeg geschreven, groetjes aan Iris / Ramesh en Robin je appartement vrienden, en een dikke kus van mij aan jou en tot snel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!